KÁRPÁT-MEDENCEI CSALÁDSZERVEZETEK SZÖVETSÉGE

Együtt könnyebb...

Kirándulás a Szarvasi Arborétum és Mini Magyarország makettparkba

2021. augusztus 31.

Az eseményre augusztus 28.-án került sor. 45 nagyon lelkes egyesületi tag és a kedves buszsofőr indult esőben, szélben . Nem csüggedtünk, bíztunk a jobb időben. 8 órakor elindult velünk a busz.

Megérkeztünk az Arborétumhoz, ahol közölték, jelenleg nincs áram, ezért a Minimagyarország látványelemei nem működnek. Hát ez nem a mi szerencse napunk !
Gyerekek ennek ellenére nagyon lelkesek voltak, a kastélyok, várak, hidak így is érdekesek voltak számukra. Meglepetésünkre a Gyulai Vár makettje fogadott bennünket. Mindent alaposan megnéztünk, elolvastunk a tájékoztató táblákat. Már mindent láttunk, ekkor az áramot is visszakapcsolták. Örömujjongással fogadta az "aprónép" , hisz elindultak a kisvonatok. Kezdtük előlről a felfedezést . Többek között a Felvidéki Bajmóc várkastélyt és szellemét, Kárpátaljai Uzsoki Fatemplomot ,Erdélyi Vajdahunyad várát, Délvidéki Zombori vasútállomást, Esztergomi bazilikát, Hősök terét, Egri várat,
Túristvándi vízimalmot és még nagyon sok -sok látnivalót.
Természetesen az Arborétum különleges mocsárciprusait, mammutfenyőit, öreg kocsányos tölgyeit is megnéztük. Találkoztunk pávákkal, mókusokkal, rovarokkal. Találtunk egy különleges kilátót, ahol kicsit pihentünk. Fáradtan, éhesen elindultunk az általunk kiszemelt étterembe, ahol sztrapacska és gyros-tál várt bennünket. Mire hazaindultunk a nap is kisütött. Rengeteg élménnyel tértünk haza.
Szívből köszönjük támogatásukat !